Här finns resultat från kårens egna tävlingar.

KM i knopar

• 2018
    • yngre scouter:
    • vuxna scouter:
  • 2017: Lennart Danielsson (vuxna & ledare). Tävlingen hölls på våravslutningen i Sandvik.
  • 2016: Ingen uppgift.
  • 2015: Tävlingen hölls på våravslutningen i Fjällvik. Grattis till vinnarna Simon + Daniel (Spårare), Rebecka H (Upptäckare) och Monica J + Micke U (Utmanare & vuxna)!
  • 2014: Tävlingen hölls på våravslutningen i Sandvik. Grattis till Anna C och David som vann respektive klass.

KM i Livlina

• 2018:
    • yngre scouter:
    • vuxna scouter:
  • 2017: Anna Löfström (vuxna och ledare). För få scouter deltog för att utse en vinnare. Tävlingen hölls på våravslutningen i Sandvik.
  • 2016: Ingen uppgift
  • 2015: Tävlingen hölls på våravslutningen i Fjällvik. Grattis till vinnarna Idun (Spårare), Cewin (Upptäckare), Linus S (Äventyrare) och Micke H (Utmanare & vuxna)!

KM i Orientering

• 2015: Grattis säger kåren till vinnarna Mats P (Äventyrare, Utmanare & vuxna), Viktor + Ida + Lucas (Upptäckare) samt Hanna (Spårare) som vann respektive tävlingsklass.
  • 2014: Grattis säger kåren till Andreas, Julia + Veronica + Lovisa samt Louise + Rebecka som vann respektive tävlingsklass.